28 sie Zaproszenie do składania ofert cenowych
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Głuchych
im. św. F. Smaldone w Olecku
ul. Słowiańska 2, 19-400 Olecko
tel. (87) 520 30 62
fax: (87) 520 30 63
e-mail: projekt.osw@wp.pl
Znak sprawy: OSW.081.6.3.2017 Olecko, 28.08.2017 r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zakup usługi szkoleniowej z zakresu doskonalenia nauczycieli w ramach projektu „RÓWNY START W PRZYSZŁOŚĆ„ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm)., ponieważ wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. euro netto. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe.
Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
80000000-4 – usługi edukacyjne i szkoleniowe.
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w latach 2017-2019, 96 godzin szkoleń doskonalących dla grupy 9 nauczycieli ze Specjalnej Szkoły Podstawowej nr 5 w Olecku w celu podniesienia ich kompetencji informatycznych i zwiększenia przez nich stosowania ICT w procesie dydaktycznym. W okresie IX-XII 2017 ma zostać zrealizowanych 48 godzin szkoleniowych (w zależności od potrzeb szkolenia teoretyczne i praktyczne) z obsługi TIK w celu podniesienia umiejętności nauczycieli w zakresie obsługi zakupionych z projektu nowych urządzeń (tablic interaktywnych, sprzętu komputerowego), a także podniesienie ich kompetencji cyfrowych w zakresie m.in. opracowywania i udostępniania materiałów instruktażowych (tuto riali), bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni.
- W latach 2018-2019 zaplanowano realizację 6 szkoleń (łącznie 48 godzin) z zakresu wykorzystania narzędzi TIK w celu podniesienia wyników nauczania i kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli z uwzględnieniem inicjatywności, kreatywności, równości szans i niedyskryminacji.
- Zakres wsparcia udzielanego na rzecz przygotowania nauczycieli do korzystania z TIK w nauczaniu przedmiotowym, będzie obejmował w szczególności następujące zagadnienia:
- obsługa urządzeń cyfrowych oraz sprzętu informatycznego, w tym mobilnego, zakupionego do szkół w ramach wsparcia EFS;
- wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu przedmiotowym, w tym wykorzystanie cyfrowych programów i aplikacji wspomagających nauczanie oraz dydaktycznych serwisów internetowych, również w trakcie zajęć prowadzonych z uczniami z niepełnosprawnościami oraz w kształceniu informatycznym;
- nowe metody kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych;
- edukacja w zakresie bezpieczeństwa w sieci oraz bezpiecznego korzystania ze sprzętu komputerowego lub innych mobilnych narzędzi mających funkcje komputera;
- wykorzystanie zasobów dydaktycznych dostępnych w Internecie.
- Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia realizowany będzie w dniach i godzinach określonych przez Dyrektora szkoły w porozumieniu z Wykonawcą. Usługa edukacyjna ma być prowadzona w dni robocze w godzinach popołudniowych lub w dni wolne od zajęć (w tym w soboty) w siedzibie szkoły.
- Realizacja usługi nie może kolidować z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne organizowane w danej jednostce.
- Wszelkie pomoce typu druk materiałów szkoleniowych, kolorowe kartki, bristol, papier do tablicy flipchat, flamastry, oprogramowanie specjalistyczne niezbędne do realizacji zadania Wykonawca zorganizuje na swój koszt.
- Zamawiający zapewnia zestaw szkoleniowy (m.n. teczka, notes, długopis, pendrive), a w przypadku szkoleń 8-godzinnych obiad dla uczestników zajęć.
- Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowanie i przesyłanie do Zamawiającego wersji elektronicznej materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzanych szkoleń/warsztatów w celu akceptacji oraz wersję elektroniczną pre- i post-testu dotyczącego tematyki realizowanego przez eksperta;
b) przedłożenia Kierownikowi projektu programu szkolenia, na co najmniej 7 dni przed ustalonym terminem szkolenia w celu ustalenia zgodności tematów i oczekiwanych efektów szkolenia;
c) opracowanie i przesyłanie do Zamawiającego wersji elektronicznej materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzanych szkoleń/warsztatów w celu akceptacji oraz wersję elektroniczną pre- i post-testu dotyczącego tematyki realizowanego przez eksperta;
d) udostępnienie uczestnikom wersji elektronicznej materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem, w szczególności przedstawianych prezentacji i konspektów;
e) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania szkolenia
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i RPO WM 2014-2020;
f) stosowania na wszystkich prezentacjach i materiałach szkoleniowych w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia obowiązujących dla projektu logotypów;
g) Wytworzenie oznaczeń każdorazowo poprzedzone zostać musi konsultacją z Zamawiającym, a kompletność oznaczeń, ich wielkość i inne zasadnicze cechy prawidłowego oznaczania muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.
i) Wykonawca w zawartej umowie zostanie zobowiązany do przeprowadzenia ewaluacji przeprowadzonych szkoleń obejmującego m.in:
1) badanie ankietowe stopnia zaspokojenia potrzeb nauczycieli uczestniczących w szkoleniu oraz ich opinii o jakości prowadzonych zajęć (m.in. sposób przekazu informacji, organizacja zajęć);
2) badanie poziomu wiedzy nauczycieli z danej tematyki – opracowanie i przeprowadzenie testu badającego kompetencje przed i po zakończeniu tematyki realizowanej przez danego eksperta (na wejściu i na wyjściu), a także sporządzenie Zamawiającemu sprawozdania z ich wyników. - Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania płatności częściowych tj. po zakończonym miesiącu, na podstawie wystawionego rachunku/faktury oraz sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć w danej szkole (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy), z których wynikać będzie m.in. ilość przeprowadzonych godzin zajęć oraz wyniki przeprowadzonych badań ankietowych. W przypadku Wykonawcy spełniającego kryteria personelu projektu[1] dodatkowo wymaga się przedłożenia miesięcznej ewidencji godzin według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Płatność nastąpi w terminie do 14 dni od daty złożenia prawidłowo wypełnionego rachunku/faktury.
- Za oferowaną cenę brutto należy rozumieć kwotę obejmującą wszystkie składniki wynagrodzenia Wykonawcy łącznie ze składkami na ubezpieczenia społeczne oraz Fundusz Pracy, które zobowiązany jest odprowadzić Zamawiający i które stanowić będą jego koszty związane z udzielonym zamówieniem.
- Wymiana któregokolwiek z ekspertów zaproponowanych w ofercie lub rozszerzenie składu jest dopuszczalne w szczególnych okolicznościach, po uprzednim zatwierdzeniu kandydatury przez Zamawiającego w formie aneksu do umowy. Przy czym doświadczenie i kwalifikacje nowego eksperta muszą być nie niższe niż te, które posiadała osoba zastępowana, a w przypadku rozszerzenia składu doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby muszą spełniać wymagania określone w zapytaniu, na podstawie której została przygotowana oferta Wykonawcy.
- Na miejsce każdego niezatwierdzonego kandydata Wykonawca zaproponuje innego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Doświadczenie i kwalifikacje nowego kandydata muszą spełniać wymagania określone w zapytaniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany eksperta nie spełniającego oczekiwań uczestników w trakcie prowadzonych szkoleń na złożony przez nich pisemny wniosek.
- Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć z kilku różnych zagadnień tematycznych przez jedną osobę pod warunkiem, że spełni wszystkie wymagania określone dla tych zagadnień.
- W przypadku Wykonawcy spełniającego kryteria personelu projektu łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby, w tym w realizację wszystkich projektów finansowanych ze środków zewnętrznych nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie.
- Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom – brak w/w informacji będzie oznaczać, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, a Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie
od wyniku postępowania. - Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
- CENA – 60 pkt
- DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY NA RYNKU (udokumentowana ilość lat prowadzenia działalności szkoleniowej) – 20 pkt
poniżej 1 roku – 0 pkt
1 rok – poniżej 4 lat – 10 pkt
4 lata – poniżej 6 lat – 15 pkt
powyżej 6 lat – 20 pkt - KWALIFIKACJE KADRY (doświadczenie trenera/szkoleniowca w postaci udokumentowanej ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych w zakresie TIK) – 20 pkt
0 – 29 godzin – 0 pkt
30 – 59 godzin – 5 pkt
60 – 99 godzin – 10 pkt
100 – 149 godzin – 15 pkt
powyżej 150 godzin – 20 pkt
- Ofertę należy złożyć 4 września 2017 r. do godziny 15.00 na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
- Dopuszcza się złożenie oferty wraz z załącznikami (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego):
1) w formie pisemnej na adres: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Głuchych im. św. F. Smaldone w Olecku ul. Słowiańska 2, 19-400 Olecko z dopiskiem „Oferta na usługę edukacyjną na potrzeby projektu „Równy start w przyszłość”,
2) za pośrednictwem faksu na numer: (87) 520 30 63,
3) za pośrednictwem e-mail – skan dokumentacji przesłać na adres: projekt.osw@wp.pl
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w całości lub w części na każdym etapie bez podawania przyczyny.
- Jeżeli Wykonawcy, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Wybrany oferent zobowiązany będzie stawić się w siedzibie Zamawiającego w terminie i o godzinie przez niego określonej w celu podpisania umowy. Informacja w tej sprawie zostanie przekazana drogą mailową na adres wskazany w ofercie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
- Niedopełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt.24 będzie traktowane jako uchylenie się od zawarcia umowy.
ZAŁĄCZNIKI:
- Załącznik nr 1 – wzór oferty wykonawcy-1
- Załącznik nr 2 – wykaz kwalifikacji kadry-1
- Załącznik nr 3 – wykaz osób do realizacji usługi-1
Zamawiający
Artur Sobolewski
Dyrektor Ośrodka
[1] Personel projektu – osoby zaangażowane do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj.
w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1442, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.